انواع ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا و آشنایی با راههای اخذ ویزای کانادا

دفتر مهاجرتی ایرانیکا ایمیگریشن با سابقه طولانی در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا ، ارائه خدمات مربوط به سفارت کانادا مشغول به خدمتگذاری به متقاضیان محترم می باشد. تصمیم به مهاجرت به کانادا گامی مهم در زندگی کسانی است که به دنبال آرزوهایشان و تحقق رویای زندگی در سرزمینی رویایی هستند. ” دفتر مهاجرتی ایرانیکا ایمیگریشن” در جهت خدمت به افرادی که در صدد زندگی یا کار در کانادا می باشند تاسیس شده است.
موسسه ما با کادری قوی و با تجربه درارائه خدماتی حرفه ای از جمله اخذ ویزای کانادا، کم هزینه و قانونی در تمام زمینه های مهاجرت به کانادا شما را جهت زندگی و یا کار در هر جای کانادا اعم از تورنتو ، مونترال ، ونکوور و یا هر شهر دیگری یاری می رساند. ما با اطمینان پرونده شما را دنبال کرده و پاسخگوی تمامی سوالاتتان هستیم. درصد بالای امار موفقیت موکلین ما در امر مهاجرت و اخذ ویزا نمایانگر صلاحیت موسسه ما در این امر مهم می باشد.
برخورداری از اطلاعات صحیح به شرط وجود اراده شخصی و برنامه ریزی واقع بینانه، کلید موفقیت در تحصیل، کار و تجارت است. اطلاعات صحیح است که یافتن شغل مناسب و متناسب با تخصص خود و یا راه اندازی کسب و کار ( Business ) مطلوب و در نهایت کسب جایگاه اجتماعی در خور و یک زندگی موفق را در سرزمین جدید ممکن می سازد. ما میدانیم که هیچ تبلیغی بهتر از رضایت کامل یک مشتری نیست.و همواره موفقیت شما را در امر مهاجرت تضمینی برای ادامه فعالیت خود می دانیم.

ما در این بخش تلاش میکنیم تا شما را با انواع ویزاهای مرسوم کانادا از جمله ویزای تحصیلی ، ویزای کار کانادا ، ویزای توریستی کانادا ، ویزای دانش آموزی و سرمایه گذاری کانادا آشنا کنیم.

کانادا از سیستم آموزشی نظامند و مجهز برخوردار است و بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را در بخش آموزشی در بین دیگر کشورهای توسعه یافته‌ی جهان دارد که همین موضوع باعث شده تا هرساله هزاران نفر متقاضی اخذ ویزای تحصیلی کانادا باشند.

تحصیل در کانادا (مهاجرت تحصیلی به کانادا) و مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلی و دانشجویی یکی از روش‌های سریع اخذ ویزای کانادا می‌باشد. دانشجویان می‌توانند اقامت موقت کانادا را با استفاده از ویزای دانشجویی کانادا دریافت نموده و در دانشگاه‌های کانادا تحصیل نمایند.

اما مهاجرت دانشجویی به کانادا (مهاجرت تحصیلی به کانادا) نیاز به داشتن ویزای تحصیلی کانادا می‌باشد و متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیلی که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند باید قبل از اقدام جهت اخذ ویزای دانشجویی، از یکی ازدانشگاه‌های معتبر کانادایی پذیرش گرفته باشند.

همان طور که می دانید دانشگاه های کانادا جزو بهترین دانشگاه های دنیا هستند و در حوزه های تخصصی رتبه های بالایی را توانسته کسب کند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کانادا برای تحصیل دارید مطمئن باشید که تحصیل در دانشگاه های کانادا می تواند در آینده، بستر مناسبی برای یافتن شغل برای شما باشد. .

تحصیل در کانادا (اخذ پذیرش تحصیلی از کانادا) امروزه مورد اقبال امروزه بسیاری از افرادی است که به دنبال ادامه تحصیل در دانشگاه های کانادا هستند. دانشگاه های کانادا به دلیل اعتبار بالای جهانی و رفاه اجتماعی کشور کانادا بیشترین متقاضی مهاجرت را دارد.

کانادا در مقایسه با دیگر کشورها جمعیت پایینی دارد و کشوری بسیار مهاجر پذیر است. به دلیل سطح علمی وآموزشی عالی دراین دانشگاه ها، هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر جهان متقاضی اخذ ویزای تحصیلی کانادا می باشند.

 

برای اخذ مجوز تحصیل در کانادا یک فرد باید دارای شرایط زیر باشد:

• دریافت نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی تعیین شده به منظور ارسال درخواست مجوز تحصیل
• اثبات توانایی پرداخت شهریه اولین سال تحصیلی و همچنین هزینه های زندگی و هزینه بازگشت به کشور خود
• نداشتن هیچ گونه سوء سابقه. افرادی که دارای هرگونه سوء پیشینه قانونی هستند یا به هردلیلی برای امنیت کشور کانادا خطر آفرین هستند ممکن است که درخواست آن‌ها برای ویزای کانادا ریجکت شود.
• برخورداری از سلامت جسمانی کامل. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا برای صرفه جویی در هزینه های پزشکی و خدمات درمانی از مهاجرین و مسافرین می خواهد که حتما قبل از ورود به این کشور آزمایشات مربوطه را انجام دهند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری  یکی از مطمئن ترین روشهای اخذ اقامت و مهاجرت به کانادا می باشد که هم ساله متقاضیان زیادی از سراسر جهان دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری ویژه مدیران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغلی است که سرعت و راحتی روش برایشان الویت دارد. در این روش در این روش متقاضی نیاز به دانستن و مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه ندارد و قادر خواهد بود در هر نقطه کانادا زندگی نماید.

در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، که سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا نیز می‌باشد، متقاضی متعهد می‌گردد مبلغی را ( به دلار کانادا) در اختیار دولت کانادا قرار دهد و در عوض هیچ گونه تعهدی پس از ورود به کانادا نخواهد داشت و خود و تمامی افراد خانواده قادر به کسب اقامت دائم و بدون هیچ‌گونه تعهد و شرط کانادا می‌باشند.

بر اساس گزارش‌های بین‌المللی، کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها با بیشترین اعتبار در جهان است و این کشور امن و مدرن، کیفیت بالای زندگی در جامعه‌ای با اقوام مختلف و با هزینه زندگی مقرون به‌صرفه به مهاجران عرضه می‌کند. متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری که در این برنامه پذیرفته می‌شوند، ویزای اقامت دائم کانادا را بدون قید و شرط دریافت می‌کنند ومی‌توانند بلافاصله شروع به زندگی، کار و انجام کسب‌ و کار در هر نقطه از کشور کانادا کنند.

در این بخش، اصول سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در این نوشتار مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد.

سرمایه گذاری در کانادا  یک اقتصاد ابتکاری ،تمیز و همه جانبه است که سرمایه گذاری در کانادا توسط دولت کانادا انجام می پذیرد و دولت کانادا برای متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا تمام تلاش خود را میکند که بهترین و امن ترین شرایط را برای سرمایه گذاری در کانادا ایجاد کند .معمولا سرمایه گذاری در کانادا از طریق وزارت امور خارجه ،شرکت های توسعه و تجارت کانادا به متقاضی سرمایه گذاری در کانادا بر اساس اطلاعات فراوانی که در مورد کسب و کار در کانادا را دارند ،ارائه می شود .

مزایای اصلی  شرایط سرمایه گذاری در کانادا شامل نیروی کار متخصص، محیط کاری منظم و دسترسی مستقیم به بازارهای این کشور و بازارهای جهانی است. این کشور دارای یکی از پویا ترین اقتصادها در جهان است که بازاری بالغ بر ۳۰ میلیون مصرف کننده دارد و دارای زیرساخت های پیچیده و همچنین شبکه حمل و نقل بسیار پیشرفته است.

برخی از مزایای سرمایه گذاری در کانادا:
  • بخش های قوی جغرافیایی مانند : هوا فضا ،بیومدیک ،رسانه های دیجیتال ،کشاورزی ،صنعت خودرو ،ارتباطات ،نفت و گاز و …
  • دارای یکی از سالمترین سیستم های بانک در جهان برای اعتماد کردن سرمایه گذاری در کانادا .
  • دارای انسان های خلاق و کارآفرین .
  • نرخ مالیات پایین قانونی برای متقاضی سرمایه گذاری در کانادا .

 

روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا نیز می‌باشد و خود و تمامی افراد خانواده قادر به کسب اقامت دائم و بدون هیچ‌گونه تعهد و شرط کانادا می‌باشند.

 

روش اکسپرس اینتری، روش مهاجرتی جدید کانادا می باشد که از سال 2015 به اجرا در آمده است. این روش مختص افراد دارای تخصص و صاحب مهارتی است که می خواهند بر حسب نوع مهارت و توانایی خود متقاضی ویزای کانادا شوند.

کانادا برای پویا نمودن بازار کار و جبران کمبود نیروی کار ماهر خود از سراسر جهان نیروی کار جذب می نماید و این موضوع باعث شده تا هر ساله دهها هزار نیروی خارجی برای دوره‌های مشخصی وارد بازار کار کانادا شوند.

برای دریافت ویزای کار کانادا برای ایرانیان می‌بایست در ابتدا مشخص نمایید که می‌خواهید در کدام یک از ایالت‌های این کشور اقامت داشته باشید، به‌عنوان نمونه اگر می‌خواهید در ایالت کبک اقامت داشته باشید باید به زبان فرانسوی مسلط باشید و مدارک‌تان را جهت ارسال درخواست به زبان فرانسوی ترجمه کنید.

از مدارک مهم برای اخذ ویزای کار کانادا تضمینی پشتوانه‌ی مالی مناسب و خوب است که نشان می‌دهد شخص می‌تواند هزینه‌های زندگی خود را تقبل کند. به‌علاوه گواهی عدم سو پیشینه‌ی کیفری و مدنی از فاکتورهای مهم در زمینه اخذ ویزای کار تلقی می‌شود.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری منوط به کسب امتیازات کافی را از نظر سن, تحصیلات, سابقه کاری بخصوص نوع تجربه کاری و زبان اول و دوم (حداقل ایلس ۶ یا بالاتردر هر مقطع) و امتیازات همسر و غیره بخصوص را داشته باشید و مضاف بر ان هم اگر کاری را هم از طرف یک کارفرمای کانادائی معتبر که به تصویب اداره کار کانادا رسیده باشد به پرونده شما اضافه شود تا امتیازات شما را بیشتر کند می‌توان از طریق تخصص کاری کانادا برای شما اقدام کرد.

متقاضی برای دریافت ویزای کار لازم است که شرایط ویزای کار کانادا 2019 را بداند و موارد لازم را تهیه کند. به طور کلی متقاضی لازم است مهارت خاصی داشته باشد و سپس متناسب با مهارت خود  شغلی را انتخاب کرده باشد. در ادامه نیاز به معرفی­ نامه ای است که از سمت کارفرما برای متقاضی ارسال می شود.

لازم به ذکر است شغلی که  متقاضی برای آن درخواست داده لازم است تا در روزنامه ها آگهی شده باشد و هیچ فرد ساکن کانادا متقاضی آن نباشد. این دعوتنامه باید از سوی سازمان مهاجرت کانادا تایید شده باشد. برای دریافت ویزای کار کانادا یاید شرایط زیر را داشته باشید:

  • پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی
  • گواهی سلامت
  • ارائه‌ی مدارک لازم به افسر کار برای ترک کانادا پس از پایان اعتبار ویزای کار
  • تمکن مالی مناسب
  • عدم سوسابقه و سو پیشینه‌ی کیفری
  • بی‌خطر بودن برای امنیت کانادا

 

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، در این سایت علاوه بر امکان مشاوره با وکلای با تجربه ما با انواع ویزای کانادا و جدید‌ترین شیوه‌های مهاجرت به کانادا آشنا میگردید. در حال حاضر کانادا دارای برنامه‌ های متنوع مهاجرت به می باشد که با برقراری ارتباط با ما می توانید از این برنامه ها مطلع شوید .

 

ویزای توریستی کانادا  یکی از انواع ویزای کانادا غیرمهاجرتی  است و برای افرادی صادر می شود که به قصد گردشگری، دیدار اقوام و آشنایان، حضور در همایش و کنگره و یا دوره های کوتاه مدت تحصیلی به کشور کانادا سفر می کنند.

 

از محبوب ترین ویزاهایی که توسط افراد مختلف اخذ می شود ویزای توریستی این کشور است. ویزای توریستی کانادا در انواع مختلفی وجود دارد که شما با توجه به هدف خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. این ویزا خود در انواع مختلفی ارائه می شود.ویزای توریستی کوتاه مدت به افراد این اجازه را می دهد تا به مدت نود روز در خاک کشور کانادا اقامت داشته باشند.

بهتر از قبل از پایان اعتبار ویزای خود به خاک ایران بازگردید. با ویزای توریستی کانادا می توانید در تمام ایالت های کانادا گردش کنید و از تمام جاذبه های این کشور بی نظیر دیدن کنید.

ویزای توریستی کانادا را می توانید برای ملاقات با خانواده نیز اخذ کنید. از دیگر ویزاهای خانوادگی می توان به ویزای الحاق به همسر کانادا و ویزای والدین نیز اشاره کرد. ویزای والدین برای والدینی صادر می شود که فرزندشان در کانادا مشغول به تحصیل یا کار است و دارای اقامت می باشد.

ویزای توریستی کانادا که به آن visitor visa هم می گویند یکی از انواع ویزاهای غیرمهاجرتی کانادا یاTemporary Resident Visa (TRV) است و برای افرادی صادر می شود که به قصد گردشگری، دیدار اقوام و آشنایان، حضور در همایش و کنگره و یا دوره های کوتاه مدت تحصیلی به کشور کانادا سفر می کنند. این ویزا به چند دسته تقسیم می شود.

 

انواع ویزای توریستی به شرح ذیل می باشد:

  • ویزای سینگل کانادا
  • ویزای مولتیپل کانادا یا ویزای 5ساله کانادا
  • سوپر ویزای کانادا

 

یکی از انواع ویزای کانادا ویزای دانش آموزی کانادا (دبستان، راهنمایی و دبیرستان) از سریع‌ترین راههای ورود دانش آموزان و کودکان به کانادا می‌باشد. امکان همراهی والدین, تحصیل به زبان‌های انگلیسی و یا فرانسه, مدرک معتبر تحصیلی، جامعه امن, متنوع، توانمند و پویا، تحصیل در مدارس کانادا را تبدیل به اولین انتخاب والدین برای دانش آموزان متقاضی تحصیل در خارج از کشور نموده است.

با توجه به امکانات و بهره‌وری بالای سیستم آموزشی مدارس کانادا متقاضیان ویزای دانش آموزی کانادا رشد چشمگیری در سالهای اخیر نموده‌اند. برای اخذ ویزای دانش آموزی کانادا ابتدامی‌بایست از یکی از مدارس معتبر کانادا متناسب با سطح تحصیلی کودکان و دانش آموزان پذیرش تحصیلی گرفت.

سال تحصیلی مدارس کانادا تقریباً” ۱۰ ماه و به دو ترم تقسیم می‌گردد. متقاضیان ویزای دانش آموزی می‌بایست برای یکی از ترم‌های تحصیلی زیر اقدام به اخذ پذیرش تحصیلی نمایند.

  • ترم اول سال تحصیلی مدارس کانادا:سپتامبر (شهریور) این ترم تحصیلی در مدارس کانادا از سپتامبر شروع و تا اواسط ژانویه ادامه دارد. (شروع: اواسط شهریور- پایان: اواخر دی‌ماه)
  • ترم دوم سال تحصیلی کانادا: از اوایل فویه (بهمن) شروع و تا ژوئن (تیر) ادامه دارد.

برخی از مزایای ویزای تحصیلی:

  • یکی از سریعترین راههای ورود به کانادا

  • امکان اخذ ویزا برای پدر و مادر دانش آموز

  • اخذ اقامت دائم پس از کسب مدرک تحصیلی

  • پذیرش و ورود آسان

ویزای دانش‎ آموزی  یکی از انواع ویزای کانادا برای افرادی است که می‎خواهند در یکی از مقاطع تحصیلی زیر دیپلم ثبت‎نام کنند. تمامی مدارس کانادا مورد تایید اداره مهاجرت هستند بنابراین شما گزینه‎های زیادی برای انتخاب دارید.

اشخاصی که اقامت دائم کانادا و یا شهروندی آن کشور را دارند می توانند خویشاوندان خود را اعم از پدر ،مادر ،همسر،فرزندان خود را از طریق برنامه اسپانسرشیپ اعضای خانواده به کانادا بیاورند.

افرادی که اجازهٔ اقامت دائم کانادا را داشته باشند، می‌توانند اسپانسر بستگان‌ خود شوند تا به کانادا آمده و به کار یا تحصیل در کانادا مشغول شوند.

فرد حامی برای این هدف باید دست‌کم ۱۸ سال داشته باشد و شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم کانادا را داشته باشد. همچنین باید از عهدهٔ هزینه‌‌های مالی و تأمین نیازهای اولیهٔ فرد مورد حمایت ازجمله محل اقامت، خوراک و لباس برآید. درعین حال فرد موردنظر نباید نیازمند حمایت اجتماعی باشد.

ادارهٔ مهاجرت و شهروندی کانادا معمولا بررسی درخواست‌های این کلاس را برای همسر و فرزندان در اولویت قرار می‌دهد.

  • هزینهٔ درخواست در این کلاس برای کودکان ۱۵۰دلار و برای بزرگسالان (۲۲ سال و بالاتر) ۱۰۴۰ دلار است.

دریافت اقامت دائم برای همسر یا شریک قانونی دارای شرایط ویژه‌ای است:

  • فرد اسپانسر مسئولیت مالی همسر یا شریک قانونی را طی ۳ سالِ نخستِ دریافت اقائم دائم به‌عهده دارد.
  • همسری که از این طریق اقامت دائم دریافت کرده است تا ۵ سال اجازهٔ اسپانسر شدن برای همسر دیگری را نخواهد داشت.

علاوه بر این شهروندان کانادا یا دارندگان اقامت دائم می‌ توانند با  سوپر ویزای کانادا  امکان اقامت والدین و پدربزرگ یا مادربزرگ خود را در کانادا فراهم کنند.

Switch The Language